Vi påtager os hele den samlede entreprise inden for sporombygning, og vi har et samarbejde med faguddannede sporbyggere fra ind- og udland. Vi har vores egen SR1- og SR2 arbejdsledelse, som gør, at vi kan håndtere de fleste situationer - også langs spor i drift.
Vores baneafdelings medarbejdere er beskæftiget med alt fra projektorganisation til teknik og montering og er specialiseret og uddannet i alt inden for spor- op- og ombygning.
Alle slags banearbejder
Vores professionelle medarbejdere og hvide entreprenørmaskiner foretager anlægsarbejderne eller deciderede baneanlæg til S-bane, regionalbane, lokalbane, letbane og højhastighedsbane.
Køge Bugt banen
M.J. Erikssons Baneafdeling har udført fornyelsen af Køge Bugt Banen. Projektet omfatter fornyelse af sporanlægget med tilhørende sikringstekniske arbejder mellem Køge (ca. 39 km) og Hundige (ca. 17.7 km) samt diamanten i Vallensbæk (ca. 13.8 km) samt fornyelse af køreledningsanlægget på hele Køge Bugt banen mellem Bavnehøj (ca. 2 km) og Køge (ca. 39 km).
Højhastighedstog
For Banedanmark har vi i JV Eriksson-Züblin udført anlægsarbejderne ved TP40 (18 kilometer ny højhastighedsbane på strækningen fra Ishøj til Køge) samt ved TP50 (23 km ny højhastighedsbane mellem Køge og Ringsted).